wtorek, 5 marca 2013

Moje kolejne dietetyczne śniadanie

Witajcie!
Ostatnio bardzo dużo się dzieje w moim życiu i w mojej głowie. Mam dużo spraw do załatwienia i strasznego lenia na plecach, przez co posty mogą pojawiać się trochę rzadziej. :)
Ostatnio, muszę przyznać, trochę zbyt swobodnie traktowałam jedzenie i poszalałam, ale dzisiaj od rana wróciłam na dobry szlak ;) Ci, co "lubią" fantazjowego facebooka - wiedzą, że w zeszłym tygodniu zaczęłam program "Battling Binge", który ułożyła Taralynn McNitt. Pomaga on osobom, które jedzą mało kalorii i chcą zwiększyć ich ilość nie tyjąc. :) Więcej możecie przeczytać na stronie Tary - tutaj.
Od dawna chodziło mi po głowie, żeby być bardziej aktywną fizycznie i to polubić. Moim pierwszym krokiem jest to, że na uczelniany WF zapisałam się na łyżwy, także 'aktywne' wtorki spędzam pod ich hasłem. Jutro pierwszy raz i mam nadzieję, że mi się spodoba.'Aktywne' poniedziałki będą oznaczały dla mnie zumbę - wczoraj byłam już pierwszy raz i zaraziłam się optymizmem, na pewno nie jest to ostatni raz, kiedy poszłam na te zajęcia :) W moich planach mieści się jeszcze siłownia w czwartek i sobotę i jakieś tańce (? może ?) i spacery, oczywiście.
A Wy jak polepszacie swoje zdrowie? :)

No dobra, a teraz czas na tytułowe śniadanie, a dokładniej, drugie śniadanie!


Składniki:
  • 2 kromki chleba żytniego razowego
  • 1 łyżka musztardy sarepskiej
  • 2 plastry chudego twarogu (90g)
  • pomidor
  • pieprz, sól morska
Chleb smarujemy delikatnie musztardą, kładziemy twaróg (u mnie 0%) i przykrywamy pomidorem (nie zostawiajcie połowy pomidora na desce do krojenia! 'Resztkę' możecie posypać przyprawami i zjeść poza kanapkami)
Smacznie, zdrowo, dietetycznie! :)

Życzę Wam miłego dnia i czekajcie na dalsze wpisy! :)
Całuję,
Luna

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam musztardę na kanapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jem kcal za dużo.. więc nie dla mnie toto. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za "polubienie się" ze sportem :) Kanapy klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowite :)

    ja pilnuje sie już ponad rok i schudłam 18 kg z tym pilnowaniem sie :)

    a to wszystko znajdziecie na http://coffeebreakforkate.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. że też nigdy nie wpadłam na połączenie musztardy z twarogiem! wypróbuję właśnie na drugie śniadanko:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie dobre kanapeczki, aż muszę wypróbować to połączenie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak smaczne i zdrowe kanapki na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nigdy nie nakładałam na kanapkę musztardy:D

    OdpowiedzUsuń
  10. a jeszcze gdyby te dodatki były nałożone na domowy chlebek... mmm... ale i tak wygląda smacznie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Smacznie , prosto no i dietetycznie , dla takich śniadań duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja jak najbardziej lubię takie kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twarogu z musztardą jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Popieram, musztarda z twarogiem musi dziwnie smakować, ale... może to czas na spróbowanie czegoś nowego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No cóż... tu nie błysnę oryginalnością, bo dla mnie też zestawienie musztardy z twarogiem zaskoczeniem. Może kiedyś spróbuję, zawsze kiedyś jest pierwszy raz :)
    Co do śniadań, to wróciłam do tych z rodzaju rozgrzewających, czyli owsianka na mleku owsianym lub ryżowym z rodzynkami. Widzę różnicę w samopoczuciu i wewnętrznym odczuciu- wreszcie czuję ciepło w środku i myśli jakieś jaśniejsze się zrobiły, aha i w brzuchu jakoś lżej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co oczytałam sie w wielu przeróżnych dietetycznych ciekawostkach, przepisach.. jakie produkty ze sobą łączyć, a jakie nie powinny być ze soba łączone to wiem, że twaróg z pomidorem nie powinien być w duecie :) tak jak pomidor i ogórek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...