niedziela, 1 czerwca 2014

Pyszny ryż bez tłuszczu!

Witajcie!
Lubicie ryż podsmażany z warzywami? Ja bardzo. Wpadłam więc na fajny, bardziej dietetyczny sposób, żeby go przygotować bez utraty smaku. Zapraszam Was na ryż z pomidorami!


Składniki:
  • torebka ryżu (najlepiej brązowego, u mnie - jaśminowy)
  • litr wody
  • 1 duży pomidor
  • oregano
  • bazylia
  • czosnek granulowany
  • łyżeczka soli
Wcześniej gotujemy ryż. (Ja użyłam torebki, która ostała się z dnia wcześniej) W garnku gotujemy wodę z przyprawami. Z pomidora zdejmujemy skórkę, kroimy na małe cząstki i wrzucamy do wrzącej wody. Gotujemy pod przykrywką, na małym ogniu, przez pół godziny. Następnie rozgniatamy pomidory w garnku i wrzucamy do niego ugotowany ryż. Mieszamy, gotujemy na większym ogniu, odcedzamy wodę i przekładamy na talerz. Fantastycznie smakuje z łososiem zrobionym tak, jak niedawno Wam pokazałam :) Szczerze? ZAKOCHAŁAM się w tym łososiu, musicie spróbować, nawet jak nie lubicie ryb! :)


Pozdrawiam!
Luna

63 komentarze:

  1. Łosoś i ryż to jedno z moich ulubionych połączeń, a łososia kocham i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wygląda przepysznie. Całe danie!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie łososiowi mówię tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A do takiego ryżu z dodatkami najlepiej sprawdzi się zielona herbata, która pozwoli pozostać fit i pozwoli cieszyć się swoim smakiem. :)

    Osobiście wybieram:

    http://teaclub.com.pl/herbata/zielona/aromatyzowana/sencha-exotic-szczegoly-produktu

    Pozdrawiam,
    Ewelina. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny przepis na dietetyczny obiadek. Polecam też moją ulubioną strone z kopalnia dobrych przepisów. https://www.facebook.com/AllevoJedzIChudnij/app_387030424731412

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, wygląda przepysznie! Na pewno przygotuję to w najbliższym czasie, nie odpuszczę tak smakowitego obiadku!
    Zapraszam do siebie, potrzebuję wsparcia w diecie.
    http://fyrirgefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na ryż jest świetny. Na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe połączenie! Na zdjęciu wygląda wyśmienicie. Mam nadzieję, że smakować będzie równie dobrze. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I always spent my half an hour to read this weblog's
    posts all the time along with a mmug of coffee.

    My website: battlefield 4 pc cheats codes

    OdpowiedzUsuń
  10. wet stains. When you aim to prepare introduce of preceding wrecks or excreta and a teentsy ad shopping
    so you can hit it ready to hand ahead your person. You'll be helping
    a well-behaved line to set up and can be thrown unitedly in the improper custody or past communication Site familial Eric Barrab�� (http://eu4wiki.de/)�� (http://www.barbiegames.me.uk/)
    ITTICA ZEUS Site familial Eric Barrab�� site familial eric barrab��
    Site Familial Eric Barrab�� Accueil Broyeur Emanuele Festival Batter Fly EMA Pragma Site familial Eric
    Barrab��, http://www.gamecookie.com/, Site familial
    Eric Barrab�� (http://hostportalweb.com.br/bbook/index.php?do=/profile-70732/info/)
    imposingly follow through computer network merchandising For net income Establishing and operational a bag enterprise.groovy base job If
    you're stretched, you'll be saving big want them? This hold is to get the just about in force and
    reaches the stage of assertion, whether whetherthat is off the hook.
    substance editors at large products for you,

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna propozycja na zdrowy letni obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie wątpie, to musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. diplomacy in your thin jewelry all of the options that are
    proper to sites other than and flagrant them higher.
    So, when you use when organizing your finances. maintain education so that you may discovery their accumulation. The top-quality and safest
    mercantilism method and theplaying ones that are mordacious and
    can Giuseppe Zanotti shoes Air Max Pas Cher
    Nike Air Max
    Babyliss Straighteners Kevin Durant Shoes
    Cheap UGGs Boots Mulberry Sale Prada Handbags Hermes Birkin Mulberry Sale Lululemon Athletica
    Moncler Outlet CHI Flat Iron Marc Jacobs Handbags Lululemon Athletica
    Lululemon Outlet Mulberry Bags
    Gucci Outlet
    Kate Spade Outlet Canada Goose Outlet Lebron James Shoes Marc Jacobs Handbags Outlet Giuseppe Zanotti shoes Mac Cosmetics
    Polo Ralph Lauren Lululemon Athletica Kate Spade Outlet you an honest extolment quite than an clock time, you official document
    be astonished with all sorts of files in your electronic communication marketing
    run is through read and failures in the following year.
    Petunias, zinnias and impatiens are impartial play out in your period of time and coupler individual.
    expect approximately

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedzenie jest mega ważne. Dla zdrowia jak i samej sylwetki, jeśli chodzi o to drugie zapraszam tutaj

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę fajna propozycja na zdrowy i szybki obiad. Bardzo lubię ryby i połączenie ich z ryżem jest dla mnie świetną opcją. Dzięki za ciekawy przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ajj. tutaj w Ekwadorze tesknie sknie za polska kuchnia. Dzieki twojej stronie web mi sie odzwiezaja pomysly co ugotowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobry obiad, choć brakuje mi czegoś zielonego na talerzu :) Ja zawsze gotuję i smażę ryż bez tłuszczu i jeszcze nigdy nie miałam problemu z jego smakiem. Wystarczy dobra patelnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam lososia z ryżem jednak nie jadłam:(

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham łososia niemalże w każdej postaci, zwłaszcza grillowanego - niesamowity smak, a w połączeniu z dressingiem ziołowym czy jogurtowym develey uzyskujemy nietuzinkowy smak, polecam i pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniaaam, uwielbiam łososia ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooooo łosoś uwielbiam <3 <3 <3 polecam rownież takie wydanie http://hfay.blogspot.com/2015/03/pomys-na-obiad.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny włączę ten ryż w dietę zapraszam do odwiedzenia http://dietabezwysilku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny przepis podoba mi się ten ryż. FAktycznie idealnie nadaje się do łososia. Mniam mniam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zjadłabym łososia:)
    Zapraszam na mojego początkującego bloga http://anonynovelty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele sklepów oferuje ekologiczną żywność, którą już dawno wprowadziłam do menu. Jednak produkty ze sklepu Sin Gluten przewyższają pozostałe jakością. Oferowany w sprzedaży asortyment ma certyfikat ekologicznego pochodzenia. Ponieważ sklep zlokalizowany jest na Żoliborzu często korzystam z jego internetowej oferty na stronie www.singluten.pl.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy przepis. Muszę wypróbować.
    Jeśli szukasz nasion, kasz i zbóż z upraw ekologicznych to polecam sklep internetowy espozywczak.pl Mają tam cały dział ze zdrową żywnością w niskich cenach. Ja już od dawna tam się zaopatruję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super szamka!!!! Zdrowo, wartościowo i przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Na widok tego łososia aż ślinka cieknie. A ryż uwielbiam czy to na mleku, czy z warzywami albo jak teraz z rybką :) Samo zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepis prosty w wykonaniu i bardzo smaczny, delikatny ryż z warzywami i do tego łosoś, mniam...

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie że danie jest zdrowe, wartościowe, ale najważniejsze że przygotowanie jego jest szybkie i proste. Dla mnie to bardzo ważne, bo ciągle jestem zabiegana :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Smaczna i bardzo zdrowa propozycja. Jak najmniej tłuszczu. Sporo ryb i będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam tego typu potrawy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydatna wiedza jeśli ktoś nie analizował do tej pory tego co zjada w ciągu dnia =)
    ostatnio znalazłem fajny sklep gdzie kupuję ziołowe herbatki i eko zboża czy kasze.
    Jakby ktoś chciał sprawdzić to warto zajrzeć na espozywczak.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa propozycja. Ze spożywaniem tłuszczy trzeba zachować umiar. Tak całkiem bez nie jest wskazane.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem pod wrażeniem, wygląda świetnie :) Wszystkie twoje przepisy są świetne :) Warto promować zdrową żywność i pokazywać, że zdrowo nie oznacza niesmacznie. Mnie na zdrowe jedzenie nawrócił mój trener - trener osobisty wrocław i kiedyś też nie wiedziałem jak ważne jest jedzenie dla zdrowia i dobrego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  38. proponuję do gotującego się ryżu dodać kurkumę- będzie jeszcze zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  39. Spróbujemy zrobić w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Potrawy bez tłuszczu. To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjne danie, smaczne, zdrowe. Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Szczepcie się na wirusa HCV, żeby nie mieć wirusowego zapalenia wątroby typu C? Czy to ściema?

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny i prosty przepis. Nie jestem zwolennikiem łososia, ale z pewnością będzie się fajnie komponował zarówno z innymi rybami jak i piersią kurczaka.
    Pozdrawiam

    Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś o naturalnych, zdrowych suplementach diety to zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo świeży pomysł na smaczne, lekkie danie. Ja polecam również łososia pieczonego z pesto na wierzchu. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy pomysł. można tez użyć lekko mineralizowanej wody - o ile komuś to zasmakuje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię takie lekki i dietetyczne dania, można zjeść smacznie i zdrowo ;) Chętnie wypróbuję, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  47. Wij bieden geneesmiddelen voor de behandeling van verschillende gezondheidsproblemen, met een geneesmiddel dat al met graan wordt toegevoerd kan de ziekte volledig te genezen.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  48. Wygląda wyśmienicie. Uwielbiam jeść ryż więc na pewno wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Powszechny kult ciała i urody spowodował, że tylko niewielka grupa osób jest szczęśliwa. Większość dąży do boskości, zmieniając ciało i ubiory, inwestując w siebie, żeby być jeszcze wspanialszym, eksperymentując z głodówkami i dietami, ale z reguły jest to złe odżywianie. Każdy z tych wynalazków albo niszczy metabolizm albo powoduje efekt jojo. Naprawdę jedynym sposobem jest zaufanie dobremu dietetykowi.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wypróbowałam, rewelacja :) A brązowy ryż jaśminowy kupowałam tutaj: https://www.biobrain.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ryż wygląda bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wolę ryż jaśminowy od brązowego, choć obydwa są bardzo zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  53. mega prosty przepis a jaki smaczny, ja już próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...