wtorek, 10 kwietnia 2012

Szpinakowe tagliatelle z łatwym i zdrowym sosem

Witam Was wszystkich!
Wszyscy kombinują z makaronem, kombinują... A ja lubię najprościej. Nie przepadam za cebulą z tych gotowych sosów, więc stwierdziłam, że pójdę po najprostszej linii oporu i zrobię swój pyszny, łatwy i zdrowy sos. Co prawda zrobiłam zbyt dużą porcję (u mnie to ok. 90 g makaronu), więc tak na oko najecie się 50 g :)



Składniki:
  • makaron tagliatelle szpinakowy (50 g)
  • 90 g koncentratu pomidorowego
  • oregano, bazylia
  • papryka do udekorowania
Ugotować makaron tak jak lubicie (osobiście przepadam za al dente). Następnie w kąpieli wodnej, żeby się nie przypalił, podgrzać nasz sos, czyli zmieszany koncentrat i przyprawy. Po ugotowaniu się makaronu, odlać wodę, przełożyć makaron na talerz, polać sosem i udekorować wedle uznania :)
Zielony makaron wraz z czerwonym sosem może nie jest najładniejszym wizualnie połączeniem, ale za to smakuje wybornie! Cała porcja ma ok. 270 kcal.
Życzę smacznego!
Luna
Ten post bierze udział w:

4 komentarze:

  1. Właśnie miałam pisać, że prosto i pysznie ale już wcześniej ktoś na to wpadł ;-) więc powiem tak: zrobię bo bardzo podoba mi się przepis, uwielbiam makarony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że akurat Ci podpasował :)

      Usuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...