środa, 11 kwietnia 2012

Dietetyczny, naturalnie słodki sos z żurawiny

Witam!
Dzisiaj przedstawię Wam bardzo prosty, zdrowy i przede wszystkim - uniwersalny przepis na polewę z żurawiny. Możemy ją używać jako dodatek do śniadań, przekąsek, a nawet podwieczorków. Możemy nią polać - tak ja tutaj - ryż dmuchany, albo płatki śniadaniowe, a nawet ciasta! :) Pełna dowolność! Ja przedstawię Wam sposób na przygotowanie pysznego ryżu dmuchanego.


Składniki:
  • 2 łyżki żurawiny suszonej
  • 20 g ryżu dmuchanego
  • 90 g jogurtu naturalnego
Jogurt i żurawinę wsypać do miksera. . Zmiksować do pożądanej konsystencji. Podać wg uznania :)
Mówiłam, że prosto? Całość ma razem, 225 kcal i naprawdę jest niesamowicie sycąca. W sam raz na dietetyczne śniadanie :)
Pozdrawiam i życzę smacznego!
Luna
PS Mój sos nie jest bardzo zmiksowany, bo to było moje śniadanie, a nie chciałam budzić sąsiadów mikserem ;)
Ten post bierze udział w:

6 komentarzy:

  1. wygląda bardzo smacznie, więc chętnie wypróbuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) najważniejsze, że ekspresowy i megaprosty!

      Usuń
  3. Fajny sosik:) Skorzystam z Twojego przepisu z przyjemnością, bo żurawina jest pyszna i dobra na wszystko!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...