wtorek, 1 maja 2012

Idealne śniadanie przed maturą / sesją

Witam!
Dzisiaj podam Wam pomysł na śniadanie idealnie utrzymujące się w konwencji "dla studentów/maturzystów". Jajka i orzechy wspomagają myślenie, a sposób na to śniadanie jest wybitnie prosty.



Składniki:
  • jajko
  • serek wiejski lekki
  • garść orzechów (tu: nerkowca)
  • ulubione przyprawy
Usmażyłam jajko w foremce w kształcie serca. Do miseczki przełożyłam serek wiejski i posypałam orzechami i pieprzem.
Prosto, przyjemnie, pysznie i ZDROWO :)
Pozdrawiam i miłej nauki maturzystom!
Luna
Przepis bierze udział w akcji:
 Przekąski na SESJĘ

6 komentarzy:

  1. Ja bym się tym chyba nie najadła ale zgadzam się, śniadanko idealne przed nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze poproszę dobry koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! wszystko to co lubię ;) urocze serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest nawet sesyjna akcja? Ja podejrzewam że w czasie samej sesji będzie mi głęboko wszystko jedno co zjem :P O ile coś wcisnę z nerwów, ale wcześniej...kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, i chyba zjadłaś na balkonie.
    Poza tym widzę żeś z Łodzi dziewczę drogie, jako i ja ;)

    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Malutka porycjka, chyba bym musiała zjeść z 3 albo 4 takie :D ale pyszne na pewno jest! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...