poniedziałek, 10 grudnia 2012

Niskokaloryczna sałatka idealna, jeśli jesteś na diecie!

Witajcie!
Skoro jestem już tak zmotywowana (patrz: ostatni post), postanowiłam wrócić do pisania kalorii przy posiłkach. Myślę, że było to fajne rozwiązanie.
Dzisiaj przepis na mega prostą sałatkę, która kalorii prawie wcale nie ma. Jest tylko jedno 'ale' - cebula (; 120 kcal na całą sałatkę, a u mnie spokojnie starczyła na 3 osoby. Zatem... 40 kcal na jedną porcję!



Składniki:
  • 2 pomidory
  • 1/3 cebuli
  • 4 cm ok. 15 listków szczypiorku
  • ok. 20 g płatków migdałowych
  • majeranek 
  • bazylia 
  • oregano
  • sól
Pomidory pokroić w kostkę, wrzucić do miski. Następnie posypać majerankiem, bazylią i oregano. Wymieszać dobrze. Następnie cebulę pokroić w paski / kółka. Położyć na pomidorach. Szczypiorek drobno posiekać, oprószyć sałatkę. Na samym wierzchu posypać płatkami migdałowymi. Chwilę przed podaniem posolić i wymieszać.
Voila!
Pyszna przekąska lub wspaniały dodatek do obiadu.
Pozdrawiam ciepło!
Luna

6 komentarzy:

  1. Wygląda ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam dzisiaj na śniadanie podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :) i co najważniejsze mało kaloryczny ;p

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe, nigdy nie jadłam płatków migdałowych w takim zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie proste, a jednocześnie smaczne i zdrowe sałatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...