poniedziałek, 28 stycznia 2013

Dietetyczna mizeria

Witajcie!
Dzisiaj podam Wam przepis na dietetyczną mizerię, która jest jeszcze smaczniejsza od zwyczajnej :) Ale przypomnę Wam jeszcze, że jeśli podoba Wam się mój blog - możecie oddać na niego głos smsem pod numerem 7122 o treści D00121. Bardzo dziękuję za wszelkie wsparcie :*


Składniki na jedną porcję:
  • pół dużego ogórka
  • łyżeczka soli
  • pieprz
  • łyżeczka cukru
  • pół jogurtu naturalnego (90 g)
Ogórka obieramy i ścieramy na tarce na wąskie plasterki. Przekładamy do miski, posypujemy dokładnie solą, przykrywamy. Po kilku godzinach odsączamy ogórki i polewamy wcześniej osłodzonym i popieprzonym jogurtem. Całość mieszamy i przekładamy do mniejszej miseczki.
Smacznego! Taka mizeria może być przekąską, albo smakowitym dodatkiem do obiadu. :)

***

Faza 2 Dzień 4

Śniadanie: jajko pieczone w piekarniku (jutro post o nim) + papryka
II Śniadanie: jabłko i gruszka zapiekane z cynamonem
Przekąska: pół pomarańczy
Obiad: musztardowy kurczak z brokułami
Kolacja: ogórek zielony

Dodatkowo: syropy, tabletki na ból gardła, woda, zielona herbata, kawa
Skóra z nosa mi schodzi i chusteczki się kończą, bo do wczorajszego kaszlu i bólu gardła doszedł katar. Do kompletu po raz setny wyrzyna mi się ta sama ósemka. Ile nieszczęścia może spotkać mnie na raz?
Nie narzekałabym tak, gdyby nie to, że już we wtorek mam najważniejszy egzamin całej sesji. Nie mogę więc pozwolić sobie na "wychorowanie się", tylko uczę się, uczę, uczę...
Pozdrawiam Was cieplutko!
Luna

7 komentarzy:

  1. Mizeria kojarzy mi się z prawdziwym domowym obiadem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu jest bardziej dietetyczna?
    skoro normalna to : ocet , sól ,cukier , śmietana przecież można użyć smiętanę odtłuszczoną i chyba nie masz aż takiej dużej ilości między śmietaną a jogurtem?


    Chętnie wracam na twojego bloga i zapraszam na mojego , mam nadzieje że będziesz wspierała mnie w moim odchudzaniu , blog nie tylko o odchudzaniu !:)
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej jest dodać coś naturalnie nietłustego, niż specjalnie odtłuszczanego. Poza tym, z tego co wiem, to i tak odtłuszczona śmietana ma więcej kalorii niż jogurt naturalny. I jogurt do tego jest dużo zdrowszy.

      Usuń
  3. Ja zawsze robię mizerię z jogurtem typu greckiego. Też jest pycha, a taki jogurt zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mizerię, kojarzy mi się z wiosną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze robię z jogurtem:) Ale najlepsza mizeria jest z letnich gruntowych ogórków! Chociaż taką też nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Uwielbiam mizerię !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...