piątek, 25 stycznia 2013

Jaglanko-owsianka z dżemem wiśniowym

Witajcie!
Niedawno poznałam przepis na tę jaglanko owsiankę dzięki Whiness, która mi ją poleciła. Powiem, że smakiem mnie jakoś wyjątkowo nie zachwyciła, była trochę za wodnista, następnym razem dodam mniej mleka. Poza tym, przez to, że nie używam cukru, słodzenie owsianki dżemem było chyba dla mnie zbyt subtelne ;)
Przepis od Liffki :) Oczywiście są zmiany - zamieniłam komosę ryżową na kaszę jaglaną.



Składniki:
  • 250 ml mleka
  • 70 ml wody
  • 4 łyżki kaszy jaglanej
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • łyżeczka cynamonu (troszkę za dużo)
  • dżem wiśniowy (3 łyżeczki)
Mleko trzeba najpierw zagotować. W międzyczasie płuczemy na sitku kaszę jaglaną najpierw zimną wodą, a potem przelewamy wrzątkiem. Płatki owsiane zalewamy wodą. Gdy mleko się zagotuje, wsypujemy kaszę i co jakiś czas mieszamy (lubi się przypalać). Po 15 minutach dodajemy płatki owsiane, łyżeczkę cynamonu i mieszamy. Czekamy 5 minut, zestawiamy z ognia, podajemy z dżemem i jemy. Smacznego!

***

Faza 2 Dzień 1

Śniadanie: ta oto jaglanko-owsianka
II Śniadanie: gruszka i jabłko
Obiad: zjadłam go na dwie tury, z przerwą godzinną - sałatka z kurczaka, kukurydzy i papryki - jutro przepis!
Podwieczorek: jogurt naturalny
Kolacja: 2 jajka sadzone, brokuły, pieczarki

Dodatkowo: kawa, herbata zielona i dużo wody
:)
Jak Wam idzie sesja?
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko!
Luna

6 komentarzy:

  1. Kocham owsianki, ale jaglanki już nie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie łączyłam różnych kasz i płatków ze sobą :) jakoś musze mieć jasne rozgraniczenie, albo jaglanka, albo kasza manna albo owsianka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie przepadam za jedzeniem kasz na słodko, oprócz manny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe sniadanko! :)
    Ogolnie uwielbiam wszelakie kasze, wiec mysle, ze w takiej wesji baaardzo by mi posmakowaly! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie podana <3 samo zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko co najlepsze w tej miseczce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...