środa, 7 sierpnia 2013

Inspirujące Środy

Witajcie!
Na wielu blogach widziałam bardzo fajne cykle, typu Tydzień w Obiektywie, Week in Pictures czy też Perełki Tygodnia. Pomyślałam, że warto zrobić też coś cyklicznego, gdyż dokładnie co tydzień będziecie mogli znaleźć na tym blogu 10 przepisów / artykułów / filmów / zdjęć / ... które mnie zainspirowały podczas minionego tygodnia. Od tego momentu, każda środa będzie Inspirującą Środą. Zapraszam na pierwszą odsłonę! :)


How to make mojito shots



http://d7mj4aqfscim2.cloudfront.net/images/splash-2013/owl_mv_ac7b2da95e78969803c12887c282bbd5.png 

Fantastyczny projekt dla tych, którzy ZA DARMO chcieliby nauczyć się języka. Duolingo to cudowna sowa, dzięki której nauczymy się hiszpańskiego, włoskiego, angielskiego, portugalskiego, francuskiego lub niemieckiego. Jedyny haczyk tkwi w tym, że któryś z tych języków musicie znać bardzo dobrze, bo nauczanie jest w którymś z tych języków. 
Ja uczę się włoskiego po angielsku :) Fajna zabawa, naprawdę!


3. i 4. Galeria szczęścia

 




Motywacja jest wyborem

Fantastyczny blog Michała Pasterskiego. A ten artykuł jest po prostu zbiorem motywacji do... motywacji! :)



Photobucket 

Coś po prostu fantastycznego... Od razu chce się jeść :) I jest to zdrowsza wersja normalnej lasagne.
  
7. Płyta 'Goodbye Yellow Brick Road' Eltona Johna

Ma taki fantastyczny klimat... Bardzo przypomina mi Beatlesów i poprawia humor.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/86/Elton_John_-_Goodbye_Yellow_Brick_Road.jpg 



 

Wygląda bajecznie i na 100% wypróbuję! :)




Cudowny jest ten projekt. Zadania na kolejne dni są coraz wspanialsze!




Inspirujący i uświadamiający.


Pozdrawiam! Mam nadzieję, że projekt Inspirujące Środy podoba się Wam tak samo jak mnie :)
Luna

4 komentarze:

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...