piątek, 18 stycznia 2013

Jajka sadzone z pesto

Witajcie!
Wczorajszy dzień miałam wyjątkowo dobry. Dobre wieści, autobusy przyjeżdżały zaraz po tym, jak podchodziłam na przystanek, ludzie byli mili... dzień był więc wspaniały :) Pyszna kolacja jeszcze bardziej wzbudziła mój entuzjazm, a były nią jajka sadzone z cebulką i bazylią i do tego... pesto z pomidorów! (Tak jak sugerowaliście, użyłam go, żeby troszkę zwiększyć ilość tłuszczu w ciągu dnia)


Składniki:
  • dwa jajka
  • troszkę masła od posmarowania patelni
  • 5 listków bazylii
  • 1/4 cebuli
  • dwie łyżeczki pesto pomidorowego
  • pieprz
  • sól morska
 Masło rozpuszczamy na patelni, wsypujemy wkrojoną cebulkę. Posypujemy pieprzem i solą. Następnie, jak cebulka już trochę się przyrumieni, wbijamy jajka i troszkę rozprowadzamy je po patelni, żeby szybciej się zrobiły. Mogą trochę stracić kształt, ale ja polecam taką metodę. Następnie, posypujemy jajka posiekaną drobno bazylią i posypujemy solą morską.
Po wyłożeniu na talerzyk, podajemy z pesto.
Smacznego! :)

***

Faza 1 Dzień 11

Śniadanie: jogurt naturalny z połową pomarańczy i kilkoma plastrami kiwi + dżem brzoskwiniowy
II Śniadanie: też taki jogurt, który jadłam na śniadanie, tylko bez dżemu
Obiad: filet z indyka z kilkoma pomidorkami i żurawiną ze słoiczka
Kolacja: jajecznica z pesto
Dodatkowo: około litra wody, dwie kawy

Znów ćwiczyłam na stepperze :) Bardzo polecam.
Pozdrawiam!
Luna

2 komentarze:

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...