niedziela, 20 stycznia 2013

Otwarcie akcji walentynkowej

Witajcie!
Dzisiaj, za jakiś czas, pojawi się przepis na boskiego kurczaka z pesto i oliwkami, jednak teraz czas na rozpoczęcie akcji walentynkowej! Żeby przenieść się na stronę akcji na durszlaku:
KLIKNIJ TUTAJ

Cel akcji:
Zebranie w jednym miejscu ciekawych pomysłów na śniadania, obiady, kolacje czy słodycze, które można zaserwować drugiej połówce w dniu Walentynek.

Nagroda:
Makaron w kształcie serduszek, taki jak na zdjęciu na końcu posta, jednak są jeszcze zielone elementy.

Zasady akcji:
1. Ja i mój Wojtek wybieramy jeden przepis, który podoba nam się najbardziej i jego nagradzamy.
2. Akcja trwa od 20.01.13 do 20.02.13
3. Trzeba wkleić baner akcji.
4. Wpis dodany do tej akcji może pojawić się w innej akcji.
5. Można dodać kilka wpisów z jednego bloga.
6. Nie można dodawać wpisów, które zostały napisane przed rozpoczęciem konkursu.
7. O wygranej powiadamiam w komentarzu na blogu.
8. Jeśli osoba, która wygra, w ciągu dwóch tygodni od ogłoszenia wyników, nie napisze w mailu ( fantazje.luny@gmail.com ) do mnie swojego prawdziwego adresu, nagroda przepada.
9. Makaron zostanie wysłany w ciągu dwóch tygodni od przesłania do mnie maila z adresem.

Mam nadzieję na dużą frekwencję, bo nagroda jest naprawdę warta świeczki ;)
Całuję!
Luna

( Źródło: http://www.emotionscards.com )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...