czwartek, 18 lipca 2013

Dziwne spaghetti ;)

Witajcie!
Dzisiaj przedstawię Wam pomysł na dziwne spaghetti, które ostatnio zrobiłam. Do gotowego, ciepłego sosu dodajemy zioła, upieczone/usmażone pieczarki i kiełki słonecznika. Sos podajemy na makaronie i posypujemy grzankami sałatkowymi.
Dziwnie, nieprawdaż?
Smak jest bardzo charakterystyczny (chociaż mój Wojtek nawet nie poczuł kiełków, a to dobrze, bo pewnie by nie zjadł, gdyby wiedział wcześniej ;) ), ale uważam, że warto wypróbować. Mnie smakowało! ;)


Pozdrawiam Was serdecznie!
Luna

5 komentarzy:

  1. nie jadałam jeszcze takiego spaghetti;p

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde, szkoda że już miałam obiad (też spaghetti :D) ale następnym razem zrobię powyższą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! i super przepisy ;)
    daleki-lot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo interesujące smaki proponujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno było pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...