środa, 21 sierpnia 2013

Szpinak ze śliwkami i Inspirujące Środy

Witajcie!
Dzisiaj wstawię łatwy przepis na szybki obiad - szpinak ze śliwkami. Mnie on absolutnie wystarcza jako obiad, ale myślę, że wielu z Was potraktuje to jako tzw. side dish. Zapraszam!


Składniki:
  • pół puszki szpinaku /w puszce ;) /
  • 1 jajko
  • 4 śliwki
  • sól 
  • pieprz
  • trochę cukru trzcinowego (pół łyżeczki)
Na lekko skropionej oliwą patelni, smażymy sam szpinak z pieprzem przez ok. 3 minuty. Następnie dodajemy do niego drobno pokrojone śliwki i smażymy dalej. Dodajemy sól, cukier i rozbite, surowe jajko. Mieszamy całość dokładnie, smażymy, dopóki jajko się nie zetnie i przekładamy na talerz. Smacznego :)

A teraz.... cykl Inspirujące Środy!




Bardzo ciekawy artykuł, z fajnymi pomysłami.




Z mojego ulubionego bloga - Blogilates <3



Wydaje mi się, że nie jest to tylko reklama tych tabletek. Warto wysłuchać.





Wygląda ekstra i fajnie, że jest to porcja dla jednej osoby :)




Czyli coś, jak Vitalia, tylko moim zdaniem bardziej użyteczne.


6. Trochę inspiracji od Taralynn












10. Jimmy Eat World - The Middle



Całuję Was bardzo, bardzo mocno! A w sobotę jadę do Hiszpanii! :) Więc też nie obiecuję systematyczności!
Hasta luego!
Luna

8 komentarzy:

  1. Marchewkowe chipsy the best :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To udanego wyjazdu :D
    Danie na obiad, jak dla mnie za małe, ale jako dodatek ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. marchwkowe chipsy to świetny pomysł:) w ogóle podobają mi się te motywacje, a szpinakiem ze śliwką mnie zaintrygowałaś :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawe połączenie :) I bardzo lubię ten Twój środowy cykl, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. mocno intrygujące połączenie!
    ps dobra nuta z punktu 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie śliwki i szpinaku na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...