środa, 31 lipca 2013

Najzdrowszy i najsmaczniejszy omlet

Witajcie!
Jak Wam mijają wakacje? Byliście w jakimś szczególnie ciekawym zakątku świata? 
Ja dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na cudowny, zdrowy i wyśmienity omlet, który też przypomina naleśnika.
Jest prosty, robi się go niezwykle szybko. I naprawdę jest najpyszniejszym omletem, jaki miałam okazję próbować.


Składniki:
  • 1/4 szklanki mąki razowej
  • 1 białko
  • 150 g jogurtu naturalnego
  • łyżeczka oliwy
  • szczypta soli
Wszystko b. dokładnie mieszamy łyżką i wylewamy na rozgrzaną patelnię. Jak z dołu jest zarumieniony, przewracamy go na drugą stronę i smażymy jeszcze przez kilka chwil.
Smacznego!
Posiada on 260 kcal. :)

Całuję,
Luna

PS Dodam jeszcze, że zdecydowałam się uczestniczyć w 15-dniowym wyzwaniu Design Your Life:

http://designyourlife.pl/wp-content/uploads/2013/03/banerek.jpg

12 komentarzy:

  1. Ohoho, jak zachwalasz! :)
    Nigdy nie robiłam jogurtowego omletu, ale po tej rekomendacji na pewno się pokuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Omlety to bardzo smaczna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jednak wolę z całym jajkiem, ale tak czy tak prezentuje się smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super omlecik spodobał mi się i pewnie jeszcze bardzo by mi posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam omlety! Mój ulubiony to omlet z dodatkiem płatków owsianych oraz lekko podsmażonym bananem i dużą ilością cynamonu!

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi świetnie:) z pewnością przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :)
    Ze względu na tematykę Twojego bloga, chciałabym Cię zaprosić do udziału w dietetycznym konkursie z okazji urodzin mojego bloga :) http://redandpale.blox.pl/2013/07/Konkurs-6-te-urodziny-bloga.html
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wersję z płatkami owsianymi, ale tę jutro przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szukałam przepisu na omlet idealny i oto jest! Zawsze albo sie przypalal, albo przyklejał, albo był bez smaku a ten jest perfekcyjny! dzieki wielkie za przepis. Wrzucałaś go moze już na dietetyczne przepisy figury na facebooka? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Nie, nie wrzucałam.

      Usuń
  10. jaka jest kalorycznośc tego omletu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...