niedziela, 30 marca 2014

Proste i pyszne śniadanie - jabłko z cynamonem, miodem i jogurtem

Witajcie!
Zapraszam Was dzisiaj na zdrowe i zarazem przepyszne i szybkie śniadanie :)


Składniki:
  • 1 umyte jabłko
  • cynamon
  • miód
  • jogurt naturalny
Jabłko kroimy na ósemki, wkładamy je do jogurtu, polewamy miodem i posypujemy cynamonem. :)
A propos miodu - uważam, że z bardzo fajną inicjatywą wyszedł autor portalu PolskiePasieki.pl - na tej stronie znajdziecie najbliższego pszczelarza z Waszej okolicy. Jak wiadomo, zawartości sklepowego miodu możemy się tylko domyślać, taki domowej roboty jest na pewno zdrowszy i właśnie na tej witrynie możecie znaleźć mapkę z pszczelarzami w Polsce. Świetny pomysł!


Życzę Wam pięknego, miłego dnia!
Całuję,
Luna

9 komentarzy:

  1. Pycha! Ale ja wolę potarte jabłko z jogurtem i cynamonem :) A czasem dodatkowo z łyżeczką miodu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dorzucam jeszcze ryż i mam idealny posiłek po treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cynamon po każdą postacią. Te jabłuszka są super. szukając przepisów dietetycznych trafiłam na fajną stronkę, https://www.facebook.com/AllevoJedzIChudnij/app_387030424731412

    OdpowiedzUsuń
  4. Jabłka są pyszne, a tak podane muszą być niesamowite :)
    Zapraszam też na swojego bloga http://dieta-na-talerzu.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepis. jabłka super smaczne i dietetyczne. Ja też polecam zaglądać na strone https://www.facebook.com/AllevoJedzIChudnij/app_387030424731412 tam jest duzo przydatnych informacji dla osób jak ja na diecie,

    OdpowiedzUsuń
  7. Torturujesz tymi przepisami biednych ludzi na redukcji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...